TURIOS
Z napędem na tylne koła.
TRWAŁOŚĆ i NIEZAWODNOŚĆ.
Wyjątkowy wózek elektryczny z napędem na tylne koła. Nowe podejście do podstawowego sprzętu, który ma spełniać pryncypialne wymagania użytkownika w zakresie poruszania się w pomieszczeniach jak również w warunkach terenowych.
IDEALNY W POMIESZCENIACH I W TERENIE
Wszechstronność sprzętu jest również nie bez znaczenia. Wózek zachowuje się sprawnie w każdych okolicznościach. Oczywiście podstawową funkcją jest przemieszczanie się. Wydajność sytemu napędowego i sterującego jest doprowadzony do optimum. Nowoczesne silniki oraz sterowniki LINX powodują, że poruszanie się na zewnątrz jak i wewnątrz odbywa się w sposób płynny i bezpieczny.
Maksymalna szerokość wózka to tylko 58 cm co powoduje , że w ciasnych korytarzach , przy przejazdach przez wąskie drzwi wózek zachowuje się swobodnie. Jednocześnie inteligentne rozwiązania konstrukcyjne, zastosowanie stosunkowo mocnych baterii 50 Ah gwarantuje płynną i stabilną jazdę. Duży rozmiar kół, zarówno przednich jak i tylnych, (350 mm tylne, 260 przednie) sprawią , że w realnym terenie, o niestabilnej nawierzchni typu piach, trawa, szutry, wózek zachowa się sprawnie.
KONFIGUROWALNOŚĆ.
Turios jest wózkiem konfigurowalnym. Można go wyposażyć w wiele opcji dodatkowych. Każdy użytkownik poczuje się w wózku komfortowo i może mieć pewność , że spełni jego oczekiwania.
WSZECHSTRONNOŚĆ
W standardowej wersji jest możliwość manualnej zmiany kata nachylenia oparcia do 32° , oraz siedziska do 6° . Opcjonalnie Turios może być wyposażony w automatykę oparcia i siedziska. Wózek opcjonalnie może być wyposażony w silniki 450 W. Tak duża moc zrobi z Turiosa prawdziwego wojownika w terenie i podniesie prędkość do 10 km/h.
Aby podnieść wydajność układu napędowego można wózek wyposażyć w sterownik LINX .
System LINX to najnowsze rozwiązanie z zakresu sterowania wózkiem z napędem elektrycznym. Adaptacyjny system kompensacji obciążenia. Reaguje w sposób ciągły na obciążenie silników niezależnie na każde koło. Co skutkuje utrzymaniem stabilnej jazdy na niestabilnej nawierzchni takiej jak trawa, piasek, szutry, dywany. Cięgła korekcja kierunku jazdy dżojstikiem potrafi być uciążliwa podczas jazdy na takich nawierzchniach z małą prędkością.
FOREST3 INITIAL
Z napędem na tylne koła.
Forest 3 Initial to wersja bazowa bardzo wydajnego i popularnego wózka z napędem elektrycznym. Doskonale sprawdzi się w terenie, duże koła przednie na wahaczu pozwolą pokonać nierówności w sposób płynny i bezproblemowy. Forest 3 Initial jest bez oświetlenia i ze standardowa tapicerką.
W wózku został zastosowany nowoczesny system sterujący LINX , który charakteryzuje się:
- Prostą intuicyjną obsługą,
- ergonomią,
- mniejszą siłą nacisku, tylko 190gr,
- polepsza parametry jezdne,
- adaptuje się do obciążenia,
- w sposób ciągły dokonuje pomiaru rezystancji silników,
- polepsza wydajność na grząskim terenie (dywan,trawa,szutr),
- niezależne zasilanie do obu silników,
- stała kompensacja zużycia.
FOREST 3
Z napędem na tylne koła.
Komfort , technologia , jakość, wytrzymałość
Nowy FOEST3 jest wózkiem skierowanym do użytkowników , którzy stawiają swojemu sprzętowi dużo większe wymagania dotyczące wytrzymałości oraz dynamiki jazdy. Dwa nowoczesne silniki 220W i 350W(opcja) i baterie 80 A/h , które są wyposażeniem standardowym pozwalają na lepsze osiągi prędkości oraz pokonywanie większego dystansu. Rama amortyzowana w połączeniu z aktywnym zwieszeniem kół przednich gwarantuje maksymalne poczucie komfortu podczas jazdy po nierównym terenie.
Unikatowe rozwiązanie mechanizmu ustawiania podłokietników pozwala na prawidłowe podparcie przedramienia co ma istotne znaczenie dla utrzymywania prawidłowej postawy siedzącej i stabilizacji tułowia. Specjalny mechanizm pozwala bez większego wysiłku odchylać podłokietniki za oparcie podczas przesiadania oraz opuszczać podłokietniki do pozycji wyjściowej przez samego użytkownika.
Uchwyt dżojstika również posiada oryginalne rozwiązanie konstrukcyjne i umożliwia odchylanie na zewnątrz i do wewnątrz podłokietnika oraz zapamiętywanie wcześniej ustawionej pozycji neutralnej.
- Oświetlenie tylne i przednie diodowe (zapewnia doskonałą widoczność),
- pas bezpieczeństwa,
- koła przednie do wyboru : 200mm, 230mm, 250mm,
- płyta podnóżków aluminiowa z kółkami odbojowymi,
- kółka przeciw-wywrotne -amortyzowane na systemie ROSTA ®,
- podłokietniki regulowane w trzech płaszczyznach,
- w zimie gdy trzeba się grubiej ubrać na pewno nie będzie za ciasno. System zmiany szerokości pola siedzenia gwarantuje komfort,
- regulacja głębokości siedzenia w dwóch systemach,(przesuwane oparcie i wysuwana z przodu rama),
- regulowany kąt oparcia -manualnie,
- regulowany kąt siedzenia,
TIMIX
Z napędem na przednie koła.
Komfort , technologia , jakość, wytrzymałość .Terenowy wózek z napędem elektrycznym. Aktywne zawieszenie i wahacz zwiększają wydajność. Konstrukcja wózka umożliwia dopasowanie do indywidualnych potrzeb. Napęd na przednie koła pozwala łatwiej i bezpieczniej poruszać się w terenie nawet nieprzyjaznym. Tego typu napęd jest również korzystniejszy podczas poruszania się w pomieszczeniach i wąskich korytarzach, wózek sprawniej wykonuje wszelkie manewry skrętu oraz obraca się w osi.
Standardowo wózek wyposażony jest w system V-STAB. Ta technologia wpływa na sprawne i bezpieczne zachowanie się wózka podczas jazdy z dużą prędkością, na pochyleniach, trawie , podczas przejeżdżania przez wąskie drzwi itp. Wózek zachowuje stabilny kierunek jazdy bez konieczności ciągłego korygowania przy mocy dżojstika. Technologia V-STAB jest nieoceniona w różnych warunkach ukształtowania nawierzchni jezdnej. System oczyszcza różne dane jezdne z błędów, koryguje zgodnie z kierunkiem wybranym przez użytkownika przez co jazda jest płynna i stabilna. System V-STAB jest oparty na technologii żyroskopowej.
- koła przednie średnicy 350×70 typowe dla wózków terenowych,
- jednostka sterująca typu DX2 LCD,
- kółka przeciw-wywrotne – składają się przy pokonywaniu krawężników i automatycznie powracają do swojej wyjściowej pozycji,
- podłokietniki są regulowane w pionie i poziomie co w parze z możliwością regulacji położenia dżojstika umożliwia pełną kontrolę,
- W zimie gdy trzeba się grubiej ubrać na pewno nie będzie zbyt ciasno. System zmiany szerokości pola siedzenia gwarantuje komfort,
- regulacja głębokości siedzenia,
- oparcie z głębokimi wyprofilowaniami z podparciem bocznym -znakomicie stabilizuje plecy
- siedzisko wyprofilowane w sposób zabezpieczający przed wysuwaniem się z wózka z bocznymi stabilizacjami ud ,
- tapicerka wykonana w standardzie z CORDURY® ,skaju, lub DARTEX-u.
Wózek można wyposażyć w różnego rodzaju jednostki sterujące w zależności od potrzeby.
SIGMA 230
Z napędem na centralne koło.
SIGMA 230
Doskonała manewrowość oraz stabilność na nierównych nawierzchniach SIGMA uzyskała dzięki nowoczesnemu aktywnemu zawieszeniu. Przednie i tylne koła w sposób płynny poddają się nierównościom utrzymują stały kontakt z nierównym podłożem i pozwalają sprawnie je pokonywać. Dodatkowo przednie koła o rozmiarze 230×70 ułatwiają pokonywanie przeszkód.
Wózek charakteryzuje się fantastycznymi osiągami.
- Mocne baterie 80Ah gwarantują w optymalnych warunkach zasięg nawet do 35 km.
- Silniki standardowe 220 W zapewniają odpowiednią moc w podróżowaniu w warunkach terenowych , a opcjonalnie 350W szybkość 10 km/h.
- Łatwiejszy transfer z wózka i na wózek dzięki wysokości ramy siedziska od podłoża 43,5 cm.
System sterujący LINX – nowa generacja sterowników.
Prosty i bardzo wydajny:
- Intuicyjny,
- ergonomiczny,
- bardzo mała siła nacisku , tylko 190 g,
- umożliwia jednoczesną jazdę i regulację fotela,
- bezprzewodowa łączność ze smartfonem i tabletem.
Adaptacja do różnych rodzajów nawierzchni:
- LINX adaptuje napęd do różnych nawierzchni , po których porusza się wózek nawet przy niskiej prędkości. Sterownik w sposób ciągły analizuje warunki i adaptuje się do nich. Zwiększa się w ten sposób kontrola nad wózkiem nawet w przypadku ruszania na cienkim dywanie.
Niezawodność i zaufanie
- LINX analizuje pracę obu silników niezależnie i dokonuje ciągłej kompensacji. Jazda staje się komfortowa i pewna.
- Napęd na centralne koło jest doskonałym rozwiązaniem dla osób , które wymagają aby ich wózek w pomieszczeniach zamkniętych podczas manewrowania zajmował jak najmniejszą przestrzeń. Centralne koło napędowe pozwala obracać się w osi wózka.
- Niewielkie rozmiary podwozia pozwalają poruszać się swobodnie w wąskich korytarzach i windach.
- Łatwiejszy transfer z wózka i na wózek dzięki wysokości ramy siedziska od podłoża 43,5 cm.
SIGMA 230 jest wózkiem w pełni konfigurowalnym. Można go wyposażyć w całą gamę opcji dodatkowych , które spełnią oczekiwania i indywidualne wymagania użytkownika. To konstrukcją bezkompromisową.